Veelgestelde vragen over Klachten

Ik dacht dat ik een bestelling had geplaatst, maar mijn bestelling lijkt niet te worden verwerkt. Hoe kan ik dit oplossen?

In sommige zeldzame gevallen kunnen opgeslagen instellingen in je cookies
voorkomen dat een bestelling correct wordt verwerkt. Dit kan het geval
zijn als je het volgende heeft ervaren:

  • Je hebt je bestelling voltooid, maar deze blijft 'in behandeling' staan in je lichttotaalshop-account.
  • Je hebt je bestelling voltooid en het juiste e-mailadres opgegeven, maar hebt geen bevestigingsmail ontvangen.
  • Je hebt een bestelling voltooid, maar er zijn geen kosten afgeschreven van je gekozen betaalmethode.
Ik heb een klacht, met wie moet ik contact opnemen?

Het spijt ons te horen dat je een klacht hebt.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via onderstaand contactformulier.

We streven ernaar om binnen 1 tot 2 werkdagen op je klacht te reageren.

Ik wil dat al mijn gegevens worden verwijderd. Hoe kan ik dit verzoek indienen?

ls u wilt dat uw gegevens uit ons systeem worden verwijderd, kunt u een contactformulier
invullen en ons uw e-mailadres en volledige naam doorgeven die u heeft
gebruikt om uw vorige bestelling(en) bij ons te plaatsen. Een van onze
klantenservicemedewerkers zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om
te bevestigen dat de verwijdering in gang is gezet.

Hoe kan ik mij afmelden voor de Lichttotaalshop nieuwsbrief?

Helaas kunnen wij u niet namens u afmelden voor onze nieuwsbrief, maar we
helpen u graag bij hoe u zichzelf direct kunt afmelden.

Er zijn twee manieren om dit te doen:

  1. U kunt klikken op de
    onderstreepte tekst 'afmelden' direct rechts van ons e-mailadres in de
    bovenste kop van de nieuwsbrief-e-mail.
  2. Onderaan de e-mail staat een voettekst waarin u wordt gevraagd om onze e-mail te beoordelen. Direct daaronder, in het geel vermeld, kunt u op 'afmelden'
    klikken.
Mijn kortingscode werkt niet. Wat moet ik doen?

Als een kortingscode niet werkt, betekent dit doorgaans dat deze niet aan de voorwaarden voldoet.

Controleer de algemene voorwaarden voordat je deze gebruikt.
Helaas kunnen we de korting niet verrekenen nadat een bestelling is
geplaatst.

Wat zijn onze contactgegevens?

Wanneer je je bestelling wilt retourneren, kan je dit eenvoudig aanmelden via ons online retourportaal.

Niet gevonden waar je naar opzoek was?

We helpen je graag verder! Onze experts staan klaar om je te adviseren over de juiste verlichting voor jouw project. Of je nu vragen hebt over specificaties, installatie of maatwerkoplossingen, wij denken met je mee.