Veelgestelde vragen over Orders & online bestellingen

Wat zijn onze bankrekeninggegevens?

Wij maken onze
bankrekeninggegevens niet online bekend en we accepteren geen
bankoverschrijvingen meer als betaling voor bestellingen. Neem contact
met ons op als je problemen ondervindt bij het uitvoeren van een
betaling.

Mijn computer liep vast of mijn browser crashte terwijl ik op de betaalpagina was. Wat gebeurt er nu?

Als
je computer vastliep, de internetverbinding verloor of je webbrowser
crashte terwijl je zich op de betaalpagina bevond en je geen
orderbevestiging per e-mail van ons heeft ontvangen, dan was je
bestelling niet succesvol en heeft er geen betaling plaatsgevonden.

Vrees je dat je misschien twee keer hebt betaald?
Raadpleeg eerst je afschriften om te controleren of er geld is
afgeschreven. Eventuele betalingen worden direct weergegeven op je
persoonlijke bankrekening.

Als je nog steeds twijfelt of verdere assistentie nodig heeft, neem dan contact met ons op.

Ik woon in het buitenland, hoe kan ik betalen?

We accepteren betalingen uit alle Europese landen.

Als je problemen ondervindt met de betaling, neem dan contact op met onze klantenservice en zij zullen je graag helpen een oplossing te vinden.

Ik dacht dat ik een bestelling had geplaatst, maar mijn bestelling lijkt niet te worden verwerkt. Hoe kan ik dit oplossen?

In
sommige zeldzame gevallen kunnen opgeslagen instellingen in je cookies
voorkomen dat een bestelling correct wordt verwerkt. Dit kan het geval
zijn als je het volgende heeft ervaren:

  • Je hebt je bestelling voltooid, maar deze blijft 'in behandeling' staan in je account.
  • Je hebt je bestelling voltooid en het juiste e-mailadres opgegeven, maar hebt geen bevestigingsmail ontvangen.
  • Je hebt een bestelling voltooid, maar er zijn geen kosten afgeschreven van je gekozen betaalmethode.

Er zijn een paar oplossingen om dit probleem te
proberen op te lossen. Ten eerste kan je proberen een bestelling te
plaatsen in de 'incognitomodus' in je webbrowser. In deze modus worden
eventuele opgeslagen instellingen in je cookiefolder omzeild, zodat je
je bestelling kunt verwerken. Om een incognitobrowser te openen, begin
je met het openen van je browseropties (meestal door te klikken op het
pictogram rechtsboven met drie verticale grijze stippen) en selecteer je
vervolgens ''Nieuw incognitovenster''. Vanaf hier kan je teruggaan naar
onze website en doorgaan met het toevoegen van de items aan je
winkelwagentje.

Er staan twee kosten op mijn bankafschrift van Klarna voor mijn bestelling. Heeft Klarna mij twee keer in rekening gebracht?

Tenzij er twee verschillende bestelnummers binnen uw account zijn, bent u niet
twee keer in rekening gebracht.

Wat u mogelijk tijdelijk ziet, is een dubbele lopende transactie.

De lopende transactie staat bekend als een
autorisatieblokkering. Dit is de reservering van geld op uw account om
ervoor te zorgen dat u voldoende fondsen gereserveerd heeft voor de
eerste termijn van uw "Betaal in 3"-aankoop.

De lopende blokkering wordt niet van uw account
afgeschreven, maar vermindert tijdelijk uw beschikbare saldo. De
reservering van fondsen wordt vrijgegeven zodra de verwerking van uw
bestelling is voltooid.
 

Er zijn verschillende factoren die van invloed
zijn op hoe lang deze blokkering op uw account zichtbaar blijft, zoals
of u de bestelling binnen of buiten kantooruren heeft geplaatst.
 

Wij raden u aan contact op te nemen met uw bank of
kaartuitgever als na 7 werkdagen de lopende blokkering niet is verlopen
of vrijgegeven.

Kan ik betalen met Cash on Delivery (COD)?

Helaas, vanwege veiligheidsreden, hebben enkel onderstaande landen de mogelijkheid voor COD:

  • Polen
  • Bulgarije
  • Italië
  • Kroatië
  • Hongarije
  • Tsjechië
  • Romenië
  • Slowakije
  • Slovenië
  • Portugal
  • Letland
  • Griekenland
  • Estland
  • Litouwen

Als je gewenste verzendadres niet benoemd is in bovenstaande lijst, is het
helaas niet mogelijk je bestelling te leveren met deze betaalmethode.

Wanneer en hoe kan ik mijn bestelling betalen?

De verschillende betaalmogelijkheden kan je vinden onderaan onze webpagina

IDEAL:Je
kunt direct tijdens het bestelproces de betaling vertrouwd, veilig en
gemakkelijk afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je eigen
vertrouwde internet betaalomgeving. Je kunt gebruik maken van Ideal
zonder dat je jezelf hiervoor hoeft aan te melden. De betaling wordt
direct door ons ontvangen en wij nemen je bestelling dan ook direct in
behandeling.MasterCard:Voer
je Mastercard-gegevens veilig in op ons beveiligde
SSL-betalingsportaal. Het verschuldigde bedrag zal worden afgeschreven.
De volledige transactie wordt onmiddellijk in rekening gebracht.Visa:Voer
de gegevens van je Visa-kaart veilig in op ons beveiligde
SSL-betalingsportaal. Het verschuldigde bedrag zal  worden gedebiteerd.
De volledige transactie wordt onmiddellijk in rekening gebracht.American Express:Voer
de gegevens van je American Express-kaart veilig in op ons beveiligde
SSL-betalingsportaal. Het verschuldigde bedrag zal worden gedebiteerd.
De volledige transactie wordt onmiddellijk in rekening gebracht.PayPal: Betalen
met PayPal is eenvoudig, betalingen worden direct verwerkt door in te
loggen op je PayPal-account. Je hoeft geen betalingsgegevens in te
vullen, ze bieden aankoopbescherming en lossen geschillen op. Je krijgt
ook direct een betalingsmelding van PayPal. Achteraf betalen met Klarna:Als
je kiest voor achteraf betalen met Klarna, kan je tot 30 dagen na het
plaatsen van je bestelling betalen. Je kan dan betalen via de Klarna
website of via de Klarna app. Extra kosten kunnen van toepassing zijn
bij te laat betalen.Apple Pay:Betaal
eenvoudig online met Apple. Als je met Apple Pay betaalt, krijg je de
optie om een betaalkaart te kiezen. Vervolgens bevestig je je aankoop
via je smartphone of tablet met Touch ID of Face ID.Rembours:Heb je voor rembours gekozen dan betaal je het totaalbedrag contant aan de bezorger zodra je bestelling wordt afgeleverd.Alle bestellingen moeten worden betaald op de afrekenpagina.

Niet gevonden waar je naar opzoek was?

We helpen je graag verder! Onze experts staan klaar om je te adviseren over de juiste verlichting voor jouw project. Of je nu vragen hebt over specificaties, installatie of maatwerkoplossingen, wij denken met je mee.