Veelgestelde vragen over Mijn Account

Ik ben de gebruikersnaam van mijn account vergeten

Je kunt snel en eenvoudig een nieuw e-mailadres invoeren in je persoonlijke account. Klik daarvoor op tabblad 'accountgegevens' en vervolgens op 'wijzig e-mail'. 

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze lichtexperts staan voor je klaar op de volgende tijden:

Consumenten: Dinsdag en donderdag: 08.30u - 16.00u
Zakelijke klanten: Maandag - vrijdag: 08.30u - 17.00u

Mijn woonadres of mijn e-mailadres is veranderd. Wat moet ik doen?

Indien je woon- of e-mailadres is veranderd dan kun je dit heel simpel en snel aanpassen in je persoonlijke account.

Onder het kopje 'Mijn account' heb je de mogelijkheid om je
persoonlijke gegevens aan te passen, zoals je naam, adres, of
e-mailadres.

Hoe schrijf ik me in voor de Lichttotaalshop nieuwsbrief?

Er zijn verschillende manieren om jezelf aan te melden voor onze nieuwsbrief. Klik hier om naar onze nieuwsbrief pagina
te gaan. Het enige wat je daar nog hoeft te doen is je e-mail adres
invoeren en op de de oranje knop 'Schrijf je in' klikken. Ook heb je via
onze homepage de mogelijkheid om je in te schrijven (zie onderstaande
afbeelding). Vul je e-mailadres in en klik op de oranje 'Verstuur'
button! 

Met onze nieuwsbrief profiteer je wekelijks van al onze kortingen en speciale acties. Schrijf je vandaag nog in! 

Kun je mijn oude e-mailadres uit het systeem verwijderen?

Wilt u uw persoonlijke account definitief laten verwijderen? Wij
verzoeken u dan vriendelijk om onze klantenservice via e-mail te
contacteren omdat wij hiervoor een schriftelijke bevestiging nodig
hebben.

Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten. Hoe kan ik dit herstellen?

Via onderstaande vier stappen leggen we uit hoe je snel en eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt instellen.

  1. Klik op 'Wachtwoord vergeten?' op het inlogscherm van je persoonlijke account (zie bovenstaand voorbeeld).
  2. Vul het juiste e-mailadres in en klik vervolgens op 'Reset mijn wachtwoord'
  3. Binnen enkele minuten ontvang je van ons een e-mail waarin je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Geen e-mail ontvangen? Kijk dan ook even in de map met ongewenste e-mail / spam.
  4. In de e-mail die je hebt ontvangen zie je een link. Klik op de link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Kies altijd een sterk wachtwoord!
Hoe maak ik een Lichttotaalshop account aan?

Klik hier om een account aan te maken.

Via de button 'maak account aan' kom je op
een nieuwe pagina terecht, waar je jouw persoonlijke gegevens kunt
invullen. Zodra je account succesvol is aangemaakt, ontvang je van ons
een bevestiging per e-mail.

Zijn de Trustpilot klantreviews op jullie website wel echt?

Trustpilot is een onafhankelijk opererende partij die voor Lichttotaalshop beoordelingen verzamelt. Iedere review, positief maar ook negatief, wordt daarom op de website van Trustpilot getoond. Om ook een bijdrage te leveren aan het oplossen van eventuele problemen bestaat er een professionele oplossingsprocedure (waarbij Trustpilot bemiddelt tussen klant en Lichttotaalshop). Zoals je aan de vele positieve reviews kunt zien, is dat in de meeste gevallen niet nodig. Ongeveer 5 dagen nadat je bestelling is verzonden, word je door Trustpilot per e-mail benaderd om een review over Lichttotaalshop te schrijven.

Hoe schrijf ik mij uit voor de nieuwsbrief?

Je kunt jezelf in de e-mail uitschrijven voor de nieuwsbrief.

Je vindt de knop 'Schrijf je hier uit voor de nieuwsbrief' onderaan in de
e-mail. Je kunt jouw nieuwsbrief abonnement ook beheren in jouw persoonlijke account onder 'Nieuwsbrief abonnementen'.

Waar kan ik terecht met klachten?

Bij Lichttotaalshop doen we er alles aan om je zo goed mogelijk te
helpen. Mocht je een klacht hebben over een geplaatste bestelling en/of
service, dan vernemen we graag persoonlijk hoe we je daarmee kunnen
helpen. Gaat de klacht om een bestelling, dan kun je dit eenvoudig en
snel doorgeven via jouw persoonlijke account. Ook kun je ons telefonisch of via e-mail bereiken.

Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op een klacht.

 

Niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht?
Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van jouw
klacht, dan kunt je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via
www.thuiswinkel.org). 

Als particuliere klant kun je een bij het ODR (Online Dispute
Resolution) platform van de Europese Commissie een klacht voorleggen.
Dit ODR platform is te vinden via de volgende link: http://ec.europa.eu/odr

 

Niet gevonden waar je naar opzoek was?

We helpen je graag verder! Onze experts staan klaar om je te adviseren over de juiste verlichting voor jouw project. Of je nu vragen hebt over specificaties, installatie of maatwerkoplossingen, wij denken met je mee.